Рефлексія

Модуль 1-2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- ознайомитись з поняттям формуючого  оцінювання;
- навчитися створювати інструменти оцінювання для заохочення учнів до самооцінювання.
Я зареєструвалася на запропонованих нових ресурсах. Створила власний блог і маю намір викристовувати цей ресурс в професійній діяльності.  
В даному модулі я переконалася в перевазі проектного навчання для всіх учасників навчально-виховного процесу, а саме:
- працюючи над проектами, учні зможуть працювати самостійно;
-плануючи навчальні теми, вчителі можуть запроваджувати проекти і тим самим урізноманітнити навчання.


Визнчила ключові та тематичні запитання, щодо власного проекту, ознайомилась з  основними ознаками  навчального дослідження,  навчилася використовувати  електронні таблиці для оформлення  та  аналізу  результатів  дослідження.
Ознайомилися з різними  формами  оцінювання  навчальних  проектів.
Створила  презентацію про основні  ідеї  вивчення  теми.  

  
В цьому модулі ми навчилися використовувати інтернет-ресурси, які можуть допомогти у процесі навчання, а саме: цікава робота над формою та авторським правом.
Найпростішим було також  працювати над посиланнями  у вікі на свій блог. Сподобалося також те, що можна ділитися своїми роботами та коментувати роботи інших в режимі онлайн.

  
Працюючи в модулі 7 все було спрямоване на використання Інтернету при створенні проекту, переглядів різноманітних прикладів, планування та створення учнівських робіт, про те не все вдавалося реалізувати вчасно. 

  
Я опрацювала всі критерії та форми оцінювання учнів протягом усього проекту.  

Модуль 9-10
  
Обговорено створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Проаналізовано шляхи здійснення диференціації та індивідуального навчання учнів;
Створено презентацію та публікацію;
Створено план впровадження теми. 

Модуль 11
  
Продемонстровано Портфоліо з теми "Різдво у Британії"
Проведено оцінювання тренінгу за  допомогою нових форм оцінювання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий