Модуль 1-2
Я опрацювала всі критерії та форми оцінювання учнів протягом усього проекту.
Модуль 9-10
Модуль 11
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- ознайомитись з поняттям формуючого оцінювання;
- навчитися створювати інструменти оцінювання для заохочення учнів до самооцінювання.
Я зареєструвалася на запропонованих нових ресурсах. Створила власний блог і маю намір викристовувати цей ресурс в професійній діяльності.
В даному модулі я переконалася в перевазі проектного навчання для всіх учасників навчально-виховного процесу, а саме:
- працюючи над проектами, учні зможуть працювати самостійно;
-плануючи навчальні теми, вчителі можуть запроваджувати проекти і тим самим урізноманітнити навчання.
Визнчила ключові та тематичні запитання, щодо власного проекту, ознайомилась з основними ознаками навчального дослідження, навчилася використовувати електронні таблиці для оформлення та аналізу результатів дослідження.
Ознайомилися з різними формами оцінювання навчальних проектів.
Створила презентацію про основні ідеї вивчення теми.
В цьому модулі ми навчилися використовувати інтернет-ресурси, які можуть допомогти у процесі навчання, а саме: цікава робота над формою та авторським правом.
Найпростішим було також працювати над посиланнями у вікі на свій блог. Сподобалося також те, що можна ділитися своїми роботами та коментувати роботи інших в режимі онлайн.
Працюючи в модулі 7 все було спрямоване на використання Інтернету при створенні проекту, переглядів різноманітних прикладів, планування та створення учнівських робіт, про те не все вдавалося реалізувати вчасно.
Модуль 9-10
Обговорено створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Проаналізовано шляхи здійснення диференціації та індивідуального навчання учнів;
Створено презентацію та публікацію;
Створено план впровадження теми. Модуль 11
Продемонстровано Портфоліо з теми "Різдво у Британії"
Проведено оцінювання тренінгу за допомогою нових форм оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий